lørdag 2. juli 2011

Tenåring (help!!)

Det e kanskje for sent til å rope om hjelp. Eg har jo  hatt tenåringer i hus noen år no...
Vel, det e ei TID førr alt - både GLEDEr & bEkYmrinGer.
Dette kortet fikk sønnen i huset da han blei 13 år, og om under en mnd. så er han blitt 17 år (kor blir tiden av??)
Motivene på kortet er hentet på nett. Har pynta med forskjellig stæsj. Detta va førr spellbinders kom i butikken, og en (stakkars) måtte klippe førr hånd sirkler o.l. (hi, hi )

Du er havnen som de en gang seiler fra.
Si meg, hvem er stor og hvem er liten da?
Når framtidshavet ligger som et speil
så blås din medvind inn i deres seil.
Louis Jakobys 
Sometimes I wish that I could freeze the picture
and save it from the funny tricks of time.
ABBA
"Det er to ting vi kan gi våre barn. Det ene er røtter så de kan vokse, den andre tingen er vinger så de kan fly."
Tiden går sååå fort, eg håper bærre at han e klar for VERDEN der ute, (eg veit jo at eg må klippe i noen mammatråder..) og at han har fått med seg litt ballast heimefra.
GID ANDRÈ - mamma



LEAD - Don`t Follow

3 kommentarer:

  1. Kjempetøfft kort, likte teksten :)Kule detaljer :) og JA, jeg vet hva du mener...prøver å klippe her også, samtidig å veilede, sette grenser, ha bra stunder og finne den riktige balansen blandet med alle hormoner som raser...♥♥♥♥
    Trur du er over det verste nå, jeg har knappt begynt og jeg var ikke klar, føler jeg, det kom alt for brått på...hjelp..
    Og du, forresten NYYYYYDELIG sommerkort her under, oser sommer og detaljene er skjønne ♥♥♥♥

    Ha en flott søndag, herlige solstålen som du er :)
    Klem Lill ♥

    SvarSlett
  2. Flott kort, du er så flink til å finne på nye ting. Stopper litt opp der hos meg. Klem.

    SvarSlett
  3. Så fine kort du lager :) jeg har "ramla" inn her via en annen blogg og glad er jeg for det for her var det mye inspirasjon å hente :) Kortet under her var utrolig sommerlig med mange flotte detaljer :)

    SvarSlett

♥Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg, det setter eg veldig stor pris på.
Ha en suuuper dag!♥

♥Thanks for taking the time to visit my blog, all your comments are really appreciated♥
Klem/hugs ✂---Gry---