tirsdag 28. juni 2011

Store gutter...

Opplest og vedtatt: STORE GUTTER feirer også bursdag ;0)
De vil kanskje ikkje ha søte Edvin motiv på kortene sine......
men, ei snerten snelle derimot (ooo-lalaaa).


By the way: Sjekk ut de flotte bloggene (i sidebaren - merkelig ord....)  som jeg følger. Er jo som sagt fersk i bloggverden, men hver dag blir jeg forbløffet over hvor fantastisk denne (blogg)verden er. Det er såååååååå mange utrolige kreative mennesker der ute,  og ikke minst som er sååå  flink til å dele sine fantastiske ideer med  oss alle - TUSEN TAKK!
Fotsporene deres i bloggen min gjør meg veldig glad -  ;0) TAKK!

#

Klem fra ho Gry

3 kommentarer:

  1. Hei på deg du Gry!
    Tusen takk snille du for fine kommentarer på bloggen min, det er så koselig :)
    Jammen hadde du mye fint her, og kortet over med den snertne snella var jo råkult!
    Skulle innom og ønske deg en god kveld, men oppdaget at det hadde jo blitt natt, så da får jeg heller ønske deg en god natt og en fin morgendag ;)
    Klemmer fra Jill

    SvarSlett
  2. Knallstilig guttekort, veldig passende motiv :)) Tøfft med de knappene som pynt :)
    Herlig og friske farger:)
    Takk for kompliment, måtte ordne sommerfrisyren ;)
    Ha en fin dag, jeg skal hjelpe ei å sy gardiner idag.
    Klem fra ho derre på Senja ♥♥♥♥

    SvarSlett

♥Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg, det setter eg veldig stor pris på.
Ha en suuuper dag!♥

♥Thanks for taking the time to visit my blog, all your comments are really appreciated♥
Klem/hugs ✂---Gry---