tirsdag 10. mai 2011

Gaveboks x 2

Det enkle er ofte det beste.....
Ja, det er ikkje bestandig eg syns at man behøver så mye stæsj på det en lager..
Her har eg brukt en "boble-eske" som eg har kledd med papir og pyntet "litt".




Handlelista mi;
Eske til å dekorere
Kartong: Hvit som er preget med "dots".
Mønsterark: "Green at heart" ,BasicGrey
(Fargehandelen på Andselv)
Blomster: Prima
Grønn vokstråd
Sommerfugl (charms) fra Kort og Godt
Stempel (tekst og swirl)
Svertet med chestnut roan (color box)
Magnolia dies
Hvit halvperle





4 kommentarer:

  1. Denna er bare kjempefin, hva bruker du til bobla. KLEM:!!

    SvarSlett
  2. May Britt; takk for koselig kommentar ;0) Eg har ikke laget bobla, eska er slik.

    SvarSlett
  3. Gurimalla, nåkka så lekkert, det her va bare sinnsykt stilig :) Trur eg hadde mista pusten om eg hadde fått en slik en...
    Så du likte frisyren, eg har bilde bevis: eg har vært in space- kniiis ;) Innsurra i folie -flire godt her :D
    Ha ei god helg:) Her blir det Midnattsolcup og heiarop :)
    Klæmma Lill

    SvarSlett
  4. Så tøff boks! :)
    Hva slags eske er det? Har aldri sett slike.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett

♥Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg, det setter eg veldig stor pris på.
Ha en suuuper dag!♥

♥Thanks for taking the time to visit my blog, all your comments are really appreciated♥
Klem/hugs ✂---Gry---